Het ophalen van de reisproducten

Op het moment dat je de Dumoco OV-chipkaart ontvangt op jouw huisadres is het nog niet mogelijk om direct ermee te gaan reizen. Het reisproduct staat nog niet op de kaart. 

Hoe kan ik het reisproduct op de kaart krijgen?
Op het moment dat je de Dumoco OV-chipkaart hebt geregistreerd in de app én je hebt de
€ 0,01 cent verificatiebetaling gedaan, zetten wij voor jou het product klaar. Je dient hierna de volgende stappen te doorlopen.

 

Stap 1: We zetten het product voor je klaar. Dit vergt een beetje tijd. Je kunt 4 uur na het voltooien van jouw € 0,01 verificatiebetaling doorgaan naar stap 2.

Stap 2: Je kunt het reisproduct ophalen! Dit kan je ophalen bij een NS kaartautomaat of OV ophaalpunt. Via deze link vind je de dichtstbijzijnde locatie.   

 

Wanneer je het reisproduct ophaalt bij een NS kaartautomaat:

 

1. Ga met de Dumoco OV-chipkaart naar de NS-kaartautomaat op het station.

2. Houd je Dumoco OV-chipkaart voor de kaartlezer.

3. Kies voor 'ophalen bestellingen' en daarna voor 'akkoord'. 

4. Houd je Dumoco OV-chipkaart opnieuw voor een paar seconden tegen de kaartlezer op de kaartautomaat, totdat je de bevestiging krijgt dat het product op je kaart is geladen.

 

Wanneer je het reisproduct ophaalt bij een OV ophaalpunt:

1. Ga met de Dumoco OV-chipkaart naar een OV ophaalpunt.

2. Steek de Dumoco OV-chipkaart in de pasinvoer met het OV-chipkaartlogo.

3. Kies voor 'ophalen bestelling' en wacht een paar seconden totdat je de bevestiging krijgt dat het product op je kaart is geladen. 

4. Neem de Dumoco OV-chipkaart uit de automaat. 

Contact

Bezoekadres

Utrechtseweg 9

3811 NA Amersfoort

Postadres

Postbus 694

3800 AR Amersfoort

Telefoon

088 - 9343406

Kaart retourneren

Antwoordnummer 4749

3500 SJ Utrecht

E-mail

Dumoco is een initiatief van Mobiliteitsfabriek en RC-BKA