Het ophalen van de reisproducten

Op het moment dat je de Dumoco OV-chipkaart ontvangt op jouw huisadres is het nog niet mogelijk om direct ermee te gaan reizen. De twee reisproducten staan nog niet op de kaart. 

Hoe kan ik de reisproducten op de kaart krijgen?
Op het moment dat je de Dumoco OV-chipkaart hebt geregistreerd in de app én je hebt de
€ 0,01 cent verificatiebetaling gedaan, zetten wij voor jou de producten klaar. Je dient hierna de volgende stappen te doorlopen.

 

Stap 1: We zetten de producten voor je klaar. Dit vergt een beetje tijd. Je kan 4 uur na het voltooien van jouw € 0,01 verificatiebetaling doorgaan naar stap 2.

Stap 2: Je kan de reisproducten ophalen! Dit kan je ophalen bij een NS kaartautomaat of OV ophaalpunt. Via deze link vind je de dichtstbijzijnde locatie.   

 

Wanneer je de reisproducten ophaalt bij een NS kaartautomaat:

 

1. Ga met de Dumoco OV-chipkaart naar de NS-kaartautomaat op het station.

2. Houd je Dumoco OV-chipkaart voor de kaartlezer.

3. Kies voor 'ophalen bestellingen' en daarna voor 'akkoord'. 

4. Houd je Dumoco OV-chipkaart opnieuw voor een paar seconden tegen de kaartlezer op de kaartautomaat, totdat je de bevestiging krijgt dat het product op je kaart is geladen.

 

Wanneer je de reisproducten ophaalt bij een OV ophaalpunt:

1. Ga met de Dumoco OV-chipkaart naar een OV ophaalpunt.

2. Steek de Dumoco OV-chipkaart in de pasinvoer met het OV-chipkaartlogo.

3. Kies voor 'ophalen bestelling' en wacht een paar seconden totdat je de bevestiging krijgt dat de producten op je kaart zijn geladen. 

4. Neem de opgeladen Dumoco OV-chipkaart uit de automaat. 


 

Contact
Telefoon

088 - 9343406

E-mail
Bezoekadres

Utrechtseweg 9

3811 NA Amersfoort

Kaart retourneren

Antwoordnummer 4749

3500 SJ Utrecht

Postadres

Postbus 694

3800 AR Amersfoort

Dumoco is een initiatief van Mobiliteitsfabriek en RC-BKA